divendres, 23 de gener del 2015

Disseny de rajoles de picina

Després d'explicar a classe la modularitat i el rapport, vam aplicar la teoria apresa a una activitat de classe. Aquesta consistia a dissenyar les rajoles de la paret d'una piscina. El disseny havia de cabre en un panell de 20x20cm dividit en tres mòduls, un de 5x5cm i dos de 2,5x2,5cm. Tot seguit podeu veure la meva proposta.

Làmina DIN 3. Llapis de colors.

El meu disseny plantejava rajoles petites més formalistes, amb un major detall estètic, i les rajoles més grans amb estil geomètric.
Vaig tenir certs problemes amb aquesta làmina. Primerament el temps, no em vaig organitzar bé i per tant no vaig poder acabar l'activitat. I el segon problema van ser els colors, els quals no pintaven bé i això em va causar un desgast de la làmina.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada