divendres, 8 de maig del 2015

Disseny d'un estanc

Si seguim parlant sobre les activitats d’espai en la classe de disseny, tenim l’exercici d’un estanc per a una ONG. Aquest consistia en dissenyar un estanc d’una ONG, per una finalitat genèrica, segons les següents condicions: La parcel·la havia de fer 4 x 6 m, s’havia de tenir en compte que feia cantonada, havia de tenir divisió respecte les seves parcel·les veïnes i una altura de 2,5 aproximadament. A més a més tenir que estar feta a escala 1/20 i els elements que si col·loquessin havien de ser autoportants.  

Per a dur a terme aquest projecte vam començar pensant en quina ONG volíem fer i investigant la pagina web i logotips per treure idees pels esbossos. Després de fer varis esbossos i escollir el definitiu el vam passa a fer en perspectiva a net per tenir clar com aniria cada element. Al anar ideant el disseny havíem de pensar quins materials utilitzaríem per a construir aquells objectes en la maqueta, ja que s’havia d’adequar a les mides, tenir bons acabats, etc.

Per el meu disseny vaig decidir una composició força oberta, amb tan sols unes lletres grans(amb el logotip de la ONG) per a fer una sua divisió d’espai. Així doncs col·locant una taula de cara al públic per atraure gent i unes taules darrere les lletres per parlar més “seriosament”. Les parets vaig decidir fer-les molt llises sense sobre careges de cartells, només una pantalla tàctil on exposar una sèrie d’imatges o consulta la web si es necessari. Aquest va ser el meu resultat:






Cartró ploma, cartolina blanca setinada, cartolina negre, làmina de plàstic, cartolina taronja, guaix i paper. Cola termofusible, cúter i bisturí. 6 seccions de classe.


Durant l’activitat vaig tenir algun problema amb les lletres grans del logotip, ja que vaig haver d’estar provant material que s’adeqüessin a la mida i forma  del material, amb un acabat pulcre. Finalment vaig acabar fent-les amb la cartolina, forma en la qual va tenir un millor resultat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada