divendres, 24 d’octubre del 2014

Llibreta d'artista

Durant el curs ens fan treballar la llibreta d'artista, una llibreta on treballem el que em fet a classe i també dibuixos per gaudir. En aquesta entrada del bloc us mostro parts d'aquesta llibreta.  

Llibreta Canson. Llapis.

El dibuix de la dreta és un treball de l'activitat de classe "...", aquesta activitat no em va sortir del tot bé per això la vaig treballa en la llibreta, on trobo que exposo una proposta més interessant.
El dibuix de la dreta es un treball d'un volum, en concret un cilindre, on també treballo un exercici de classe. La veritat es que aquest exercici em va agradar força i per això le repetit. 

Llibreta Canson. Llapis.

Aquesta paraula és un treball de la tipografia, vaig repetir la paraula "Bellberri" amb diferents tipografies i aquesta és la que m'agrada més. Aquest treball de la tipografia em va sembla que m’ajudarà per els exercicis de disseny.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada