divendres, 21 de novembre del 2014

Senyalització al zoològic

Per a l'activitat de senyalització al zoològic se'ns proposava de realitzar dos cartells rectangulars i verticals, de dos especies d'animals diferents i un símbol direccional. Aquesta proposta tenia l'objectiu de guiar els visitants i fer-los saber la localització de tals animals.
El disseny que vaig crear, vaig escollir un lleó i un koala com a especies i els vaig dibuixar segons el color de paisatge en el que viuen. I per el símbol direccional utilitzo una fletxa senzilla i clara que indica clarament la localització d'aquestes especies.

Làmian A3. Retoladors


En aquesta activitat vaig tenir alguna problemàtica, ja que vaig utilitzar una figura fosca sobre fons clar i hauria sigut millor al revés, per poder cridar més l'atenció, i a més a més, amb les presses vaig senyalitzar els dos animals cap a la mateixa banda.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada