divendres, 10 d’abril del 2015

Projecte de figura humana

Després de passa un trimestre treballant la figura humana, la professora ens va proposa dur a terme un projecte propi de figura humana, durant unes setmanes a classe. Aquest consistia a fer una obra en la qual treballéssim el tema la figura humà, única limitació, ja que a partir del tema nosaltres podíem escollir la tècnica, el format, les mides, etc. 
A l'hora de planificar el projecte vaig començar decidint el que volia que aportes la meva obra i posteriorment buscar referents que m'ajudessin a portar a cap la meva idea. En quan vaig tenir més o menys decidit el que faria vaig fer uns quants esbossos per practicar(les imatges posteriors son els esbossos que vaig fer en la llibreta d'artista).                                                 





Tot seguit vaig passar a fer el projecte definitiu amb tinta xinesa i guaix en tres llenços de 30cmx20cm.  




En detall:




Els referents que van influir en el meu treball van ser: El videoclip de la cançó Sprawl II (Mountains Beyond Mountains)[1] de Arcade Fire(tan el sentit de la cançó com el ball), l'obra d'Agnes Cecile “He was the guy at the corner you called a "nerd"”(la tècnica),Conrad Roset(l'estil de dibuix), els cal·ligrames i la Cronofotografia(d'on n’he tret aspectes formals i de suport).
La idea del projecte parteix de la necessitat que encara hi ha del moviment feminisme. A partir d'això us convido a la interpretació dels elements de l'obra.






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada