divendres, 23 de gener del 2015

Resultat: Projecte personal

En primer trimestre de dibuix, on havíem estat treballant les formes naturals, ens van planteja portar a cap un projecte sobre formes naturals. El projecte havia de tractar el tema de formes naturals, però a partir d'aquí l'idea era lliure. Això si, ens demanaven uns referent, els quals ens haguessin inspirat a dur a terme aquest projecte, donat idees,etc.
El meu projecte es diu l'oliva Oliva. L'idea es basa en un enrevessat lligament de paraules. El meu cognom és Oliva, i dibuixo sobre tronc d'olivera una Oliva. 
Ja feia temps em feia il·lusió pintar sobre fusta, enamorada dels fabulosos resultats de Alyssa Mess artista(link a la seva pàguina web:http://www.alyssamees.com/), i també m'havia enamorat d'un dibuix iperrealista d'una Oliva. Fusionant estils i lligant caps vaig arrivar aquest resultat: 

Tall d'olivera. Acrílics.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada